Uporabniške straniKošarica artiklovPošljite e-mailDodaj med priljubljene

Radio Študent - Alternativne pedagoške oblike in javne VIZ ustanove

 

Razprava Alternativne pedagoške oblike in javne VIZ ustanove

 

V domačem prostoru smo priča vzniku šol in vrtcev, ki projektno ali stalno izvajajo alternativne pedagoške oblike. Kakšen je njihov pogled na otroka? Izobraževanje? Kakšno mesto ima njihova izobraževalna ustanova v slovenskem šolskem sistemu? V okviru panelne razprave bomo preizprašali tudi smiselnost partikularnih pedagoških prijemov v trenutnem vzgojno-izobraževalnem sistemu.

Na dogodku se bo moderatorka Lucija Klun pogovarjala z ravnatelji in ravnateljicami osnovnih šol, ki šole vodijo drugače. Pogovarjali se bodo ravnatelji edine brezplačne osnovne šole, microsoftove šole in glasserjeve kakovostne šole.

Sogovorci: Lucija Klun (moderator), Suzana Plemenitaš, Vesna Lešnik, Ana Nuša Kern

 

*****
KROVNI DOGODEK:
Sredi aprila se bomo v Vodnikovi domačiji, knjižnici Slovenskega šolskega muzeja, ter po središču Ljubljane, s sogovorci lotevali različnih tem s področja šolstva.

Tema ni nastniška mladost in problematiziranje le-te, ampak se bomo med okroglimi mizami, sprehodi, delavnicami in pogovori ukvarjali s temačnejšim in bolj nadziranim - otroštvom.

Skozi moderno zgodovino postaja zgodnje otroštvo čedalje bolj travmatično obdobje. Travma vsaj deloma izhaja iz nemoči vedenja kaj bo z otrokom kasneje, ko ne bo več pod oblastjo vsakokratne avtoritete. Bo zmogel?

Med dogodki izpostavljamo
Arhitekturno pedagoški sprehod po Ljubljani, kjer se bomo, naslovu primerno, sprehajali po Ljubljani. Ugotavljali bomo, kako je medsebojno prepletena trojica družba-otrok-arhitrktura. V vsakem zgodovinskem in kulturnem obdobju se v odnosu do otroka v družbi oblikujejo specifčna pričakovanja in zahteve. Verjeli ali ne, pokažejo se tudi skozi oblikovanje (arhitekturno, infrastrukturno), mreže izobraževalnih institucij. Zgodovinsko - pedagoško - arhitekturno - sociološki sprehod.

Izpostavljamo tudi dvojico - par okloglih miz o paniki v šolstvu. Ena o tehnologiji, druga o moraliziranju. Prva odpira temo tehnologije v šolstvu - a je je preveč? Je elektronska tabla tehnologija? Je kodiranje dovolj, da lahko rečemo, da učence tehnološko izobrazimo?

Druga pa *o splošni paniki, ki se v zadnjem času drži šolstva*. Kdo je tisti, ki izobražuje, učitelji, ali starši? Je njihova vloga pri oblikovanju šolske krajine komplementarna ali analogna? Kdaj je šole preveč? A je Finska šola res boljša od slovenske?

Dogodke gostijo Vodnikova domačija v Šiški, Slovenski šolski muzej in ZRC SAZU.

*****
PROGRAM:

10. april ob 17.00, Vodnikova domačija - Demistifikacija tehnologije v šolstvu. Staršem, varuhom, socialnim staršem, babicam in dedkom med dogodkom v domačiji pazimo na otroke.

10. april ob 19.00, Vodnikova domačija - Šolstvo in moraliziranje Staršem, varuhom, socialnim staršem, babicam in dedkom med dogodkom v domačiji pazimo na otroke.

11. april ob 17.00, Slovenski šolski muzej - Alternativne pedagoške oblike in javne VIZ ustanove.

12. april ob 11.00, Prule, Praprotnikova 2 - Arhitektura-pedagogika-ideologija - sprehod po Ljubljani.

28. maj, ob 9.00, Atrij ZRC SAZU - Delavnica: Za vključujočo in skupnostno usmerjeno šolo

30. maj, ob 20.00, knjižnica Slovenskega šolskega muzeja - Avtoriteta, birokracija in fantazma otroštva.

 
prijavi se na novice
išči po strani
Slovenski šolski muzej
Plečnikov trg 1, 1000, Slovenija,
e-pošta: solski.muzej@guest.arnes.si,
telefon: +386 01/251-30-24 (uprava),
+386 01/251-31-27 (kustosi),
+386 01/251-31-63 (knjižnica)
Produkcija: Spletne rešitve Sloway